Termékek Menü
0

Vásárlási folyamat

Vásárlási folyamat Ajánljuk ezt a leírást azoknak, akik kezdő webáruház felhasználók, és/vagy bizonytalanok a webfelület kezelésében.

Kétféle irányból közelíthetjük meg a megfelelő termékek kiválasztását.

  1. Kiválaszjuk a fő kategóriáknál (BÉBIRUHA, FIÚ RUHA, LÁNY RUHA) a gyermeknek megfelelő méretet. Ekkor a megjelenő oldalakon, kizárólag azok a gyerekruhák lesznek láthatók, melyek a választott méretből kaphatóak. Ha tetszik a ruha, a kis képeket látva akkor az alatta lévő KOSÁRBA gomb megnyomásával kosarunkba rakjuk. Amennyiben a gyerekruha paramétereire, azaz cm-ben megadott méretére is kíváncsiak vagyunk, úgy a képre, vagy a RÉSZLETEK gombra kell kattintani. Ekkor a termékoldalra kerülünk, és nagyobb képen tekinthetjük meg a ruhadarabot, esetleg több képet is láthatunk, a kép alatt pedig megtaláljuk a paramétereket. Ha mindenben megfelel a választott gyerekruha, akkor a KOSÁRBA RAKOM gombra kell kattintani, így rakjuk kosárba a terméket. Ezután a fejléc alatti Ön itt jár: ….. sorban a méret számra kattintva visszakerülünk a választott méret gyerekruháit tartalmazó oldalra, ahol tovább nézelődhetünk a ruhák közt. Talán ez a keresési megoldás a legmegfelelőbb ahhoz, hogy összeválogassuk a vásárolni kíván gyerekruhákat.
  1. A másik válogatási lehetőség, ha ruhatípusokra keresünk. Szintén a fő kategóriáknál (BÉBIRUHA, FIÚ RUHA, LÁNY RUHA) találjuk a gyerekruha fajtákat, pl. pólók, nadrágok, szoknyák stb. A kiválasztott ruhatípusnál rá kell kattintani a nekünk tetsző termék képére, vagy a RÉSZLETEK gombra. Ekkor szintén a termékoldalra kerülünk, esetleg több képet is láthatunk az adott darabról, illetve a kép alatt megtaláljuk a cm-ben lemért paramétereket. A Méret meletti --Válasszon méretet-- ablakba kattintva feltűnnek az méretek. Miután kiválasztjuk a megfelelő méretet, két sorral fentebb az Elérhetőség mellett feltűnik az x db raktáron vagy a Nincs készleten felirat, előbbi esetén rá lehet kattintani a KOSÁRBA RAKOM gombra, utóbbi esetén természetesen nem, mert elfogyott a termék azon mérete. Ezután a fejléc alatti Ön itt jár: ….. sorban a terméktípusra kattintva visszakerülünk a választott gyerekruha típus oldalra, és tovább válogathatunk.

A képernyő jobb felső sarkában a    Kosár sorban megtekinthetők a kiválasztott termékek. Ha rávisszük a kurzort, akkor egy lenyíló menüben láthatók a kosárba tett ruhák. Amennyiben befejeztük a vásárlást kattintsunk a lenyíló menü a PÉNZTÁR gombjára. A MEGTEKINTÉS gombra kattintva a Kosár oldalra kerülünk, itt törölhetjük is azon ruhát, vagy ruhákat, melyeket mégsem szeretnénk megvásárolni. Illetve itt válthatjuk be kuponunkat, ha van, és tájékozódhatunk a vásárlási értékhatárhoz tartozó szállítási költségről, a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra kattintva tovább nézelődhetünk és válogathatunk a gyerekruhák közt.

Ha a lenyíló Kosár menü PÉNZTÁR gombjára kattintottunk, illetve a Kosár oldalon a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra, akkor megjelenik a Pénztár oldal.

  1. Bejelentkezés:

Választani lehet a Regisztráció, vagy a Vásárlás regisztráció nélkül között, illetve, ha már regisztrált vásárló, akkor bejelentkezhet. Választás után a TOVÁBB gombra kell kattintani, és minden további blokknál is, ha ki vannak töltve az adatok.

  1. Adatok megadása:

Ezt a részt nagyon figyelmesen, és pontosan kell kitölteni. Kérjük a tisztelt vásárlót, hogy szállítási címnek azt a helyet adja meg, ahol a legnagyobb valószínűséggel megtalálja munkaidőben a futár. Nagyon fontos a helyes telefonszám és email cím megadása, mert ezen csatornákon keresztül vesszük fel önnel a kapcsolatot. Első vásárlás leadásakor mindenkit felhívunk és egyeztetjük az adatokat, enélkül nem küldünk csomagot. További vásárlások alkalmával csak akkor zavarjuk telefonon, ha valami oknál fogva egyeztetnünk kell a rendelési tételeket, vagy ha olyan kéréssel fordult hozzánk a Megjegyzés rovatba írva, mely megbeszélése egyszerűbb telefonon.

Ebben a részben van a Hírlevélre való feliratkozás is. Egy kattintás a kis négyzetbe és máris fel van iratkozva hírlevelünkre

  1. Szállítási mód:

3 lehetőség közül lehet választani. Házhozszállítás futárszolgálattal, PostaPont átvétel vagy Személyes átvétel. Itt látható, hogy mely szállítási és fizetési mód kombinációjával mennyi a végső szállítási díj.

  1. Fizetési mód:

Utánvétellel történő fizetés a futárpostai házhozszállításnál és a PostaPont átvételnél is választható. Banki átutalás mindkét szállítási módnál, illetve személyes átvétel esetén is választható. Készpénzes fizetés a személyes átvételnél választható.

  1. Rendelés összesítése:

Itt láthatóak a rendelt termékek felsorolva, azok darabszámai, nettó ára és értéke, az teljes bruttó érték, a szállítási díj és az összesen fizetendő összeg.

A termékfelsorolás alatt van a Megjegyzés rovat, ide írhatunk bármit amit a rendeléssel kapcsolatban kérdezni, tudatni szeretnénk a webáruházzal.

Ezen Megjegyzés rovat alatt  a kis négyzetbe kattintva el kell fogadni a Vásárlási feltételeket, majd a MEGRENDELÉS gombra kattintva kell leadni a rendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet küld a számítógép. Amennyiben ez az automatikus levél nem érkezik meg 24 órán belül kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a fashion4kids@t-online.hu email címen, vagy ügyfélszolgálati telefonunkon 0630/6247639.

 

A MEGRENDELÉS gomb megnyomása előtt, minden folyamati szintnél lehet módosítani a megrendelés adatait a Módosítás feliratra kattintva. Az adatbeviteli hibák javítására a Megrendelés gomb megnyomása előtt van lehetősége, illetve ha utólag észlelt valamilyen hibát, emailen fashion4kids@t-online.hu lehet kérni a felvitt adatok módosítását. Kérjük a tisztelt vásárlót, tüzetesen nézze át a beírt adatokat, illetve az vételárakat, szállítási költséget. Amennyiben mindent rendben lévőnek talált, úgy adja le rendelését. Rendeléseket a webáruház felületén lehet leadni. Lehetőség van telefonon, vagy emailen is kezdeményezni a rendelést, ezen rendeléseknél is szükség van minden adatra, melyeket a webáruház felületén történő rendeléskor bekér a rendszer. Ezekről a rendelésekről is ugyanúgy küldjük a visszaigazolásokat emailen, mint a webfelületen leadott rendeléseknél. Amennyiben a telefonon vagy emailen kezdeményezett rendelések automatikus visszaigazolására nem érkezik emailen válasz úgy rendben lévőnek tekintjük a leadott rendelést.

Reméljük segítségére volt a vásárlási folyamat részletes leírása.

Jó böngészést, és kellemes vásárlást kívánunk mindenkinek!

Tartalomhoz tartozó címkék: egyeb inform hasznos tudni